Interactive Minds wil haar opdrachtgevers van A tot Z ontzorgen en de koppeling maken tussen strategisch onderzoek en concrete communicatiemiddelen binnen het bedrijf. Dat betekent dus niet alleen een onderzoek naar klanttevredenheid, maar ook het ontwikkelen van doelgerichte acties op basis van de uitkomsten. Niet alleen een nieuwe website introduceren, maar deze ook toepasbaar maken voor alle toekomstige uitingen van het bedrijf – zowel online als offline. Niet alleen een positioneringsonderzoek uitvoeren, maar de klant ook daarna verder op weg helpen tijdens het duiden van de resultaten.
Interactive Minds wil samen met u ontdekken wat uw klanten willen en hoe u daarop het beste kunt inspelen. Wellicht is dat met een webwinkel of een vernieuwde website met meer mogelijkheden. Misschien wilt u eens een digitale vragenlijst verzenden of een nieuwsbrief per e-mail gaan versturen. Interactive Minds zorgt ervoor online en offline middelen te ontwikkelen die in een later stadium relatief eenvoudig kunnen worden doorontwikkeld. Wellicht omdat u er nog niet aan toe bent alle moderne media te integreren of omdat de kosten u op dit moment niet uitkomen. Wij richten onze communicatiemiddelen zodanig in, dat u eventueel met een klein budget kunt beginnen en later verder kunt uitbreiden.
Interactive Minds speurt voor iedere opdrachtgever altijd naar de nieuwste oplossingen, die bij voorkeur crossmediaal worden ingezet. Zo bereikt u een zo groot mogelijke doelgroep via allerlei verschillende kanalen. Uiteraard zorgen we ervoor dat u via internationale en digitale zoekmachines goed vindbaar bent. U kunt Interactive Minds benaderen voor een volledige communicatie- of strategische klus, maar ook voor onderdelen daarvan.