Interactive Minds kan naast delen van uw communicatieplanning, bijvoorbeeld een website of flyer, ook een totale campagne realiseren. Van begin tot eind. Van strategische planning tot monitoring van de resultaten.
Bij de realisatie van een campagne is het belangrijk dat er eerst goed wordt nagedacht wat het doel is en wie de doelgroep is. Kritisch zijn op hetgeen je inzet voor een campagne is erg belangrijk. Veel bedrijven vinden het moeilijk om een balans te vinden tussen diverse communicatiemiddelen en komen vaak voor een campagne met een standaard plan van tv, print en een deel online. Maar bereik je de afnemer van je product of dienst wel op deze manier? Is het niet beter om bijvoorbeeld een event neer te zetten? Belangrijker is om te denken vanuit een communicatie strategie. Wat wil je je afnemer vertellen? Waartoe moet de afnemer bewogen worden? Pas daarna komen de middelen en vormen van communicatie aan bod. Creër eerst een idee voordat invulling wordt gegeven aan de mediavormen en de manieren van uiten.
Belangrijk is dat de afnemer centraal staat bij de vorming van een communicatiestrategie en campagne. Ook hierbij is het belangrijk om media en communicatie te relateren aan de identiteit van uw bedrijf. Communiceren is hierbij niet forceren maar de afnemer op een natuurlijke manier laten bewegen. Neem voor mogelijkheden met betrekking tot campagnes contact met ons op of bekijk ons portfolio.